Punkrock család 3 gyerekkel és egy tengerimalaccal.

2014. szeptember 23., kedd

Időpont

Megvan a költözés időpontja. Péntek 10 órára jön a kocsi. A Levivel és a Norinával vonattal megyünk Ercsibe. A Zoékát anyós viszi le kocsival. Meg a malacok is velük mennek. 3szor voltam Ercsiben, félek hogy eltévedek. :) Aznap már be is kötik a netet, a telefont meg a tv-t. A gyerekek már várják nagyon. Én azt várom, hogy vége legyen már az egész költözésnek. :) Tegnap voltam bent a volt melóhelyemen, bevittem a táppénzes papírokat. Nem hiányzik a hely, és hallgatni is rossz volt ahogy beszélnek az ügyfelekkel. :D Nagyon mocsok az egész cég. Sanyival hál istennek nem találkoztam. :)
Pár kép még az étkezőről.

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű a lakás, a bútorok ott voltak? Jó költözést!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is, most derül ki, hogy Lala egy konzervatív Punk? Itt minden olyan felnőttes :D Nekem nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Nekem is az volt az első gondolatom, hogy milyen szép lakás és tényleg milyen felnőttes! :D Várom a fejleményeket!

    VálaszTörlés
  4. Nem azert ilyen, mert ilyenre akartuk, hanem ilyenre volt penz :) :( konzervatív? Ezt meg nem mondtak ram :D a butorokat mi vettuk Aniko.

    VálaszTörlés