Punkrock család 3 gyerekkel és egy tengerimalaccal.

2014. október 22., szerda

Papírok és egyebek.

Lett csinálva a gyerekeknek személyi. Már csak az adó kártyát kell beszerezni és minden szükséges papírjuk/iratuk meg lesz. Iszonyat cuki képek lettek róluk :). 3 év múlva újra kell csináltatni őket.
Egy tanúval (aki valószínűleg anyós lesz) még alá kell íratnom a bírósági papírokat, aztán azt is fel lehet adni ismét.
Kicsit csalódott vagyok, mivel még nem találtam munkát. Naponta kb. 10 helyre küldöm el az önéletrajzomat. Legtöbb helyről vissza sem hívnak. Idáig csak a Tesconál voltam állásinterjún, ott nem jutottam be a következő körbe. Jövőhéten elmegyek a munkaügyi központba is, hátha tudnak valami használható ötletet mondani.
A gyerekek még mindig meg vannak "veszve". Ma reggel azzal indítottak, hogy felborították a szekrényt, s ez által leesett a tv, rá a Levire. Hál istennek nem lett baja se a gyereknek, se a tv-nek. A Zoéka meg anyósnál vágódott el és esett neki a szúnyog hálós ajtónak fejjel. Aztán este a Norina a hintalóval elesett. Sebes lett az álla, a keze, a nyaka és a szeme is :( Én tényleg nem tudom mi van velük, de egyre durvább amit csinálnak....
Zsolti holnap megy fellépni. Sajnos most nem tudok vele menni.
A gáz is be van végre kötve. Kölkök is örülnek, hogy én kotyvasztok :)

1 megjegyzés:

  1. Lala, szerintem a levegőben van valami, de nem csak otthon, itt is. Nálunk is diliház van, ha nem őrültek háza. De mint a csoda csak (sokszor) x3 napig tart, csak az a három nap rétes tésztából van!!
    Bálinton kék zöld foltok tömkelege, kilyukasztotta az alsó ajkát, míg felrohantam W.C-re, a kandalló tetejéről szedtem le valamelyik nap és még sorolhatnám!!

    VálaszTörlés