Punkrock család 3 gyerekkel és egy tengerimalaccal.

2014. július 20., vasárnap

Nemszeretemahőséget.

Zoéka teljesen zakkant tőle. Vinnyog, nyávog, nyafog és vergődik egész nap. A sivító hangjától már az összes szőr áll a hátamon. Kétségkívül a leghisztisebb gyerek. A nagyok is mondjuk nyafkák, de ők inkább nem tudnak mit kezdeni magukkal.
Sajnálom, hogy idén sem jutunk el nyaralni, de még csak tópartra sem. Remélem jövőre már összejön legalább egy 1-2 napos kiruccanás, még akár sátorozós is.
Augusztus 4.-én jönnek haza látogatóba anyámék Angliából. Maradnak 16-17.-ig. Mondjuk az első héten vidéken lesznek majdnem végig. A második héten fognak szerintem unokázni. Irigylem őket, mert most végül is strandolni, nyaralni jönnek haza.

2 megjegyzés:

  1. Kár,hogy nem pályáztatok nagycsaládos nyaralásra az Erzsébet programmal. Oké sokat szívtam vele, mire sikerült foglalni, de legalább sikerült. Pályázzatok jövőre feltétlenül, mert ha nyaralni épp nem is sikerül vele, de fel lehet használni fürdőbelépőknél is meg őszi programokhoz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tyűű hát én nem is tudtam, hogy van ilyen. Ha majd kérhetlek küldd át nekem, hogy ezt egyáltalán hol találom! Köszönöm! :)

      Törlés